AUZEF Çağrı Merkezi, 126 bin 664 Çağrı Aldı

AUZEF Çağrı Merkezi, 126 bin 664 Çağrı Aldı

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) Çağrı Merkezi Birimi, 2013 yılının Ağustos ayında çağrı almaya başladı. Çağrı Merkezi Birimi'nin öğrencilere daha detaylı tanıtılması adına sistem üzerinden alınan raporlar incelendi. İncelemeler sonucunda, altı ay içerisinde 126 bin 664 çağrının sisteme düştüğü tespit edildi.

Elde edilen veriler ışığında, günlük ortalama çağrı sayısı 703 olarak hesaplanmıştır. Çağrı Merkezi Birimi, hâlihazırda hizmet veren 11 personel ile gelen çağrıları karşılayabilme kapasitesine sahiptir. Yapılan incelemelere göre çağrı yoğunluğunun en fazla 2013 Ağustos- Ekim ayları arasında olması, öğrencilerimizin kayıt aşamasında bizlere duymuş olduğu ihtiyacı gözler önüne sermektedir.

Yapılan iyileştirme çalışmaları ve öğrencilerimizden gelen öneriler ile AUZEF Çağrı Merkezi, yardım edilebilecek tüm konularda öğrencilerimizin ihtiyaçlarını karşılamayı sürdürmektedir.

Yazar: Bayram Burak Şahin

Okunma sayısı: 1612

Yorumlar