AUZEF İLKE VE TEMEL DEĞERLERİ AFİŞE EDİLDİ

AUZEF İLKE VE TEMEL DEĞERLERİ AFİŞE EDİLDİ

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi(AUZEF)nde kalite çalışmaları kapsamında İlke ve Temel Değerler'in kurum içinde içselleştirilmesi amacıyla afiş çalışmaları yapıldı.

Akılda kalıcılığı arttırmak, ilke ve temel değerleri en doğru biçimde görselleştirmek amacıyla yapılan çalışmalar, yayınlanmadan önce tasarımları hiç görmemiş personellere gösterilerek tasarımlar hakkında görüşleri alındı. Görüşler doğrultusunda gerekli düzeltme ve güncelleştirmeler yapılarak afişlerin onaylanmış hâlleri, AZUEF çalışanlarının sürekli olarak görebilecekleri yerlere asıldı.

İlke ve temel değerlerin içselleştirilmesi, AUZEF süreçlerinin daha verimli ve hedeflere yönelik olarak işlemesine büyük katkı sağlayacak.

AUZEF İlke ve Temel Değerleri ve bunlarla ilgili afiş çalışmaları aşağıdaki başlıklar altında toplanmıştır:

Hızlı ve Basit:
Minimum sürede basit, anlaşılır ve yalın tanımlanmış iş adımları ile hizmet üretmek.

Alternatifli:
Problem oluşmadan alternatif iyileştirme adımlarını ve önleyici faaliyetleri planlamak.

Yoğun Etkileşimli:
Öğrenci ve diğer paydaşlar ile sürekli iletişim hâlinde bulunmak ve bildirimler doğrultusunda süreç iyileştirmelerini yapmak.

Standartlara Bağlı:
Süreçlerde uygulanan tüm iş adımlarını standartlar doğrultusunda yürütmek.

İhtiyaçlara Önem Veren:
İhtiyaç analizleri, anketler ve genel geçerliliği olan ulusal uluslararası verilere göre belirlenen bireysel öğrenme ihtiyaçlarını önemseyerek bunlar ışığında hizmet sunmak.

Kişiye Özgü:
Hizmet verdiği bireyin öğrenme ihtiyaçlarını kendini özel hissettirecek şekilde karşılamak.

Zaman ve Mekândan Bağımsız:
Her zaman ve her mekânda hizmet sunabilen sistem geliştirmek, mekanizmalar kurmak.

Sistemli:
Tüm süreç ve işlemleri, daha önce tanımlanmış iş adımlarıyla yürütmek; sunduğu bütün hizmetlerin birbiriyle etkileşimini tanımlamak ve hizmetlerin aynı kalitede sürekliliğini sağlamak.

Veriye Dayalı Yönetim:
Veri analizlerini periyodik, sistematik yapmak; sistem geliştirmede ve iyileştirmelerde bu veri analizlerine uygun karar verme tekniklerini kullanmak.

Ulusal Marka Olma:
Ulusal arenada sunduğu hizmetleri ve ürünleri takip edilen, örnek alınan, kaliteli ve güvenilir olmak.

Uluslararası Marka Olma:
Uluslararası arenada sunduğu hizmetleri ve ürünleri takip edilen, örnek alınan, kaliteli ve güvenilir olmak.

Daha Az İnsanla Hizmet Üretme:
Doğru yöntem ve araçlarla iş kaynaklarını verimli kullanmak.

En Öğretici Tasarım:
Öğrenmeyi öğrenci odaklı tasarlamak ve bireysel öğrenmeyi tasarımla iç içe geçirerek öğrenci dostu eğitim tasarımlarını sunmak.

En Güncel Akademik Bilgi:
Program ve ders içeriklerinin değişen ve güncellenen bilgiler ile paralel olmasını ve güncel tutulup iyileştirilmesini sağlamak.

Haber: Mehmet Tosun

Okunma sayısı: 3371

Yorumlar