ÇÖZÜM DESTEK MERKEZİ, KAYIT YENİLEME SÜRECİ RAPORLARINI YAYINLANDI

ÇÖZÜM DESTEK MERKEZİ, KAYIT YENİLEME SÜRECİ RAPORLARINI YAYINLANDI

Öğrencilere kayıt sürecinde yol gösterme adına büyük bir gayretle çalışan İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) Çözüm Destek Merkezi, öğrencilerin sorunlarını çözmeye devam ediyor.

Çözüm Destek Merkezi, kayıt yenileme ve muafiyet dönemi boyunca öğrencilerden gelen çağrı raporlarını yayınladı.

08.30-22.30 saatleri arasında 11 personeliyle aralıksız hizmet veren Çözüm Destek Merkezi'ne 17 Şubat - 14 Mart tarihleri arasında 20.030 adet çağrı geldi. 

Öğrencilerden gelen taleplerin genellikle ders alma ve düzenleme, harç bilgileri, muafiyet, nokta otomasyon işlemleri, ders materyallerine ulaşma ve öğrenci temsilciliği ile ilgili olduğu belirtildi.

Çözüm Destek Merkezi; kayıt yenileme süreci sonrasında ALMS, Canlı Dersler ve İstanbul Üniversitesi Yurt Dışından veya Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (İÜYÖS) gibi birçok konuda öğrencilere destek olmaya devam ediyor.

 

Haber: Mehmet Akif Akbaş

Okunma sayısı: 2940

Yorumlar