Çözüm Destek Merkezinde Kayıt Yenileme Heyecanı

Çözüm Destek Merkezinde Kayıt Yenileme Heyecanı

17-28 Şubat tarihleri arasında yapılmakta olan kayıt yenileme işlemleri, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) Çözüm Destek Merkezi çalışanları için çok hızlı başladı. İlk günden itibaren öğrenciler ile merkez arasında yoğun bir telefon ve mail trafiği yaşandı. Öğrencilerden gereken talebi karşılamak için de çağrı merkezinin haftalık iş programında değişikliğe gidildi.

14 personeli ile öğrencilerin taleplerini karşılamaya yönelik çalışmalar sürdüren çağrı merkezinde vardiya saatleri arttırıldı. Tüm ekibin 08.30-22.30 saatleri arasında hizmet vermesi kararlaştırıldı. Özellikle LiveZilla programının öğrenciler arasında popülerliğinin artması ile 2 personel bu sistemde görevlendirildi.

Kayıt döneminin başarılı bir şekilde geçirilmesi ve öğrencilerimizin yaşadıkları sorunlara hemen çözüm üretilmesi için çalışmalar kesintisiz devem ediyor.

Haber: Burak Bayram Şahin
Çözüm Destek Merkezi

Okunma sayısı: 2004

Yorumlar