Hizmet İçi Eğitimlerle Çözüm Destek Kalitesinde Bir Adım Daha Attık

Hizmet İçi Eğitimlerle Çözüm Destek Kalitesinde Bir Adım Daha Attık

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesinde (AUZEF), kurum içi iletişim ve kalite arttırma çalışmaları kapsamında 7-14 Şubat 2014 tarihleri arasında Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Şubesi için bilgilendirme eğitimleri düzenlendi.

Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi için oluşturduğumuz standardımız 30 sayfa olarak tüm detaylara yer verdi. Bu standardımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Fakültemizin Müfredat Yönetim Süreci, İçerik Tasarım Süreci, Eğitim-Öğretim Süreci, Ses ve Görüntü Hizmetleri Süreci, Bilişim Süreci ve Destek Süreçlerin katılımıyla gerçekleştirilen eğitimlerde Çözüm ve Destek biriminde çalışan ekibimiz, AUZEF süreç sorumluları ve çalışanlarıyla yakından tanışma, taleplerini ve sorunlarını paylaşma fırsatı buldu. Öğrencilerimizden gelen taleplere en hızlı şekilde cevap vermek ve kurum içi iletişimi arttırmak adına yapılan bu eğitimlerde, öğrenci memnuniyetini arttırmak hedeflendi.

Kurumsallaşma çalışmaları kapsamında kurum için toplantılarımız ve eğitimlerimiz devam edecektir.
Haber: Mücellâ ÜVET

Okunma sayısı: 2187

Yorumlar